Pages - Menu

6.05.2014

MY DAY. INETHA'S THURSDAY

Hi guys!
I had really busy and competitive the beginning of this week: job interview on Monday, English courses on Tuesday. Oh... Talking about courses - I like English so much, it is my language. What is more, my new teacher is so strong-minded, ambitious, elegant and witty woman, but her homeworks is really breathtaking. In addition, this breathlessness is not in a pleasant way at all. I must do a lot of 'Use of English' and Vocabulary tests and the most important part -----> learn about 100 words weekly. It doesn't really bother me to do tests, make exercises. I really get that only hard and persistent work will take me in a new level of English, but 100 words is a lot to me. I haven't great memory at all. So, it annoys me, but I don't want to let myself down and I believe I will achieve this goal as well.

However, I did some pictures of my bag too. This bag was bought in CITY MEN&WOMEN and i have no regrets about it. It is large, but not too big. In addition, it has that  pale, coral candy color which I can match with almost all my wardrobe.I think, it is profitable choice.

Sveiki mielieji, 
Šios savaitės pradžia buvo be galo sunki ir konkurencinga: pirmadienį turėjau darbo pokalbi, antradienį ėjau į pačius sunkiausius anglų kalbos kursus. Dieve, aš dievinu anglų, man patinka ši kalba. Be to, nauja mokytoja yra valinga, ambicinga, elegantiška ir sąmojinga moteris, tačiau jos namų darbai gniaužia kvapą. Priedo, šis trūkumas oro yra ne pats maloniausias jausmas iš visų manimi patirtų. Aš privalau daryti daug "Use of Enlgish" ir "Vocabulary" užduočių ir pati svarbiausia dalis *tadadadam* išmokti kas savaitę po 100 žodžių. Manęs tikrai negąsdina daryti užduotis.Aš tikrai pripažįstu ir žinau, kad tik sunkus ir atkaklus darbas padės man pasiekti aukštesnį anglų lygį, bet 100 žodžių man yra per daug. Aš neturiu geros atminties. Taigi, tai mane erzina, bet aš nenoriu savęs nuvilti: aš tikiu, kad pasieksiu savo tikslą.

Beje, aš padariau keletą savo rankinės (bei jos turinio) nuotraukų. Šią rankinę įsigijau CITY MEN&WOMEN parduotuvėje ir to nė nesigailiu. Ji yra talpi, tačiau ir ne per didelė. Be to, jos švelni pastelinė rožinė spalva dera beveik prie visų drabužių, kuriuos turiu. Manau, ji yra universalus pasirinkimas.




I hope you liked it,
Best wishes,
Inetha.
(and PLEASE comment below what kind of expression this post made to you)

Aš tikiuosi, kad Jums patiko įrašas,
nuoširdžiausi linkėjimai,
Ineta.
(tai pat KOMENTUOKITE žemiau, kokį įspūdį paliko šis įrašas)

6 comments:

  1. Neįdomu... Daugiau rašyk apie madą, stilių o ne apie tave užgriuvusius sunkumus. Ir nesiskųsk, nes niekam neįdomu. Beje, susirūpinčiau dėl tavo rašymo stiliaus - labai daug kur naudoji prieveiksmį "tikrai". Matomai, tu jį verti iš anglų kalbos "really", tačiau anglų ir lietuvių kalbos skirtingos ir tau tai būtina suprasti, norint sklandžiai rašyti tinklaraštį.
    štai čia sakiniai, kuriuose tu naudojai prieveiksmį "tikrai":
    1) Šios savaitės pradžia buvo tikrai sunki ir konkurencinga..
    2) Dieve, aš dievinu anglų, tai tikrai mano kalba...
    3) Be to, nauja mokytoja yra tikrai valinga, ambicinga, elegantiška ir sąmojinga moteris...
    4) Manęs tikrai negąsdina daryti užduotis.
    5) Aš tikrai pripažįstu ir žinau, kad tik sunkus ir atkaklus darbas....
    6) Taigi, tai tikrai mane erzina...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sveika Greta,
      man malonu, kad palikai komentarą, kuriame tiksliai nurodei, kas Tau nepatinka ir ką galvoji apie tai, ką ir kaip parašiau. Po Tavo palikto komentaro peržvelgiau įrašą ir pastebėjau šias klaidas ir trūkumus, kuriuos stengsiuosi ištaisyti ir daugiau nekartoti.
      Kritika ir pastabos man tik padės tobulėti ateityje.

      Delete
    2. Anonymous14/6/14 00:37

      Man kaip tik smalsu ir įdomu būtų kuo daugiau sužinoti detalių iš tavo asmeninio gyvenimo ,iš kasdieninių rūpesčių..Kaip sakoma ,skonio reikalas ..
      Best wishes!

      Delete
    3. Dėkui už pateiktą nuomonę. Labai malonu, kad Tau patiko!
      Aš pasistengsiu atsižvelgti į visų nuomones ir reikalavimus.

      Delete
    4. Anonymous15/6/14 19:53

      Dar smalsu būtų sužinoti į kokią darbo vietą pretendavai?(blush)

      Delete
    5. Sveiki, į vieną žurnalą. :)

      Delete